joi, 20 septembrie 2012

Castigatorul concursului Spintecatorul (JV4)

Imi cer scuze pentru ca am fost inactiva in ultimul timp, dar dupa cum stiti a inceput scoala si nu prea mai am timp de blog + calculatorul meu are cateva probleme si abia l-am aprins.. Anyway, o sa imi fac timp sa postez mai des, de 3-4 ori pe saptamana. Dupa cum stiti, acum trei saptamani am organizat un concurs care are ca premiu cartea Spintecatorul, volumul 4 din seria Jurnalele lui Stefan. Stiu ca trebuia sa anunt castigatorul maine, dar nu am avut rabdare.. deci castigatorul e..

a Rafflecopter giveaway

Felicitari! Te rog sa-mi trimiti un mail cu datele tale (numele, adresa + un numar de telefon) la adresa de email dragostepentrucarti@yahoo.com Daca nu primesc datele in trei zile, voi anunta un alt castigator!

Voi organiza un alt concurs, poate peste doua-trei saptamani, si vreau sa stiu ce carti ati vrea sa castigati. Inca nu am primit sponsorizare de la nicio librarie online, insa sper sa primesc una cat de curand, asa ca o sa fie un concurs mai mic, cu maxim 2 carti. Am sa tin cont de propunerile voastre in legatura cu ce categorie ii lipseste blogului, unele idei mi s-au parut interesante asa ca le voi pune in practica. Si inca ceva, va plac cncursurile cu ebook-uri? Ma gandeam sa organizez cateva, asta daca va plac.

1 comentarii:

Duduş spunea...

E primul cincurs de genul acesta ola care castig si sunt foarte incanatta <3. Ti-am trimis e-mail.

Trimiteți un comentariu