duminică, 30 septembrie 2012

Recenzie Spulbera-ma de Tahereh Mafi

Cred ca este timpul sa scriu recenzia acestei carti de vreme ce am terminat-o acum aproximativ 3 luni...

     Cartea nu a fost asa cum ma asteptam sa fie, adica o carte plictisitoare pe care sa o las jos dupa primele doua capitole. Inceputul te face curios sa vrei sa stii ce urmeaza sa se intample; pur si simplu te tine captiv intre paginile cartii. Repetitiile si cuvintele taiate te fac sa te simti ca si cum ai fi in mintea lui Juliette. Actiunea romanului este alerta si plina de neprevazut.

     De 264 de zile Juliette e inchisa intr-o cusca de 13 metri patrati, de atunci ea nu a mai vazut, vorbit sau atins pe nimeni. Atingerea lui Juliette e letala. Nimeni nu stie exact de ce sau cum se intampla asta, dar cand Juliette atinge pe cineva, acea persoana moare. Ultima data cand a facut-o a fost un accident, dar Restauratia a inchis-o pentru crima. Warner, seful sectorului 45 al Restauratiei vrea sa o foloseasca pe Juliette impotriva rebelilor, insa Adam, un soldat si fost coleg de-a lui Juliette incearca sa o salveze si sa o duca departe de Restauratie. 
    
Am ales un citat care mi-a placut foarte mult:
"Lumea e plata. Stiu asta deoarece am fost aruncata de pe marginea ei si am incercat sa ma agat de ea vreme de saptesprezece ani. Am incercat, vreme de 17 ani, sa ma catar inapoi pe ea, dar e aproape imposibil sa invingi gravitatia cand nimeni nu vrea sa-ti intinda o mana de ajutor."

Nota: 5/5 :D Abia astept volumul 2!


2 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Eu n-am putut s-o las jos din mână <3 Sper ca volumul 2 să fie cel puţin la fel de bun ca primul :D

Unknown spunea...

Și mie mi-a plăcut :) .
Preferam, totuși, ca doar Juliette să fie ”specială”. Voiam ca ea să fie singurul element paranormal, era mai plauzibil...

Trimiteți un comentariu