duminică, 27 ianuarie 2013

Sfarsit de saptamana #1

Incepand de astazi, in fiecare vineri/sambata sau duminica vom posta un mic rezumat al saptamanii precedente. O saptamana voi posta eu, o saptamana Andreea. Ne cerem scuze pentru inactivitate blogului, dar de cand a inceput scoala abia mai avem timp de blog. O sa incercam sa postam de cel putin doua ori pe saptamana in care nu numai sa va prezentam noutatile editoriale si recenziile noastre, ci sa va provocam la discutie, pe teme interesante. Mie mi se pare o idee buna, sper sa va placa si voua :)

Saptamana asta a fost o saptamna destul de bunicica, am reusit sa iau doi de zece :) la mate si isto. Joi, in ora de mate s-a intamplat ceva le care nu m-as fi asteptat niciodata.. nu am facut ora pentru ca ne pregateam pentru un mic spectacol pentru ora de istorie, legat de Unirea Principatelor Romane iar pentru ca tabla era toata plina de fraze gen "La multi ani!; 24 ianuarie 1859; bla bla" profa ne-a dat ceva de conspectat din carte si ne-a intrebat daca nu avem ceva carti la noi. Din intamplare aveam cu mine Jurnalul unui pusti si i l-am dat profei sa citeasca. Va vine sau nu sa credeti, profa a inceput sa citeasca JURNALUL UNUI PUSTI in ora si mi-a spus ca i-a placut! :))


Cu cititul stau foarte bine :). Ieri am citit Jurnalul unui pusti 3, iar azi spre sa reusesc sa termin de citit Crimele lui Van Gogh.Vineri m-am uitat si la primu film din The Diary of a Wimpy Kid si mi-a placut mult, e foarte amuzant, e la fel de bun ca si cartea. Azi de dimineata am reusit sa ma uit la episodul 10 din TVD (Ah, Joseph e asa adorabil <3) , mai am unul si sunt la zi cu el :D. In fiecare miercuri sau joi (nu mai stiu sigur) apare cate un nou episod din The Lying Game, serial care deja a ajuns la sezonul 2. Nu am reusit sa vad episodul asta nou, dar sper sa pot sa recuperez weekendul viitor, pentru ca devine tot mai interesant. La Merlin nu m-am mai uitat de muuuulta vreme :| ar trebui sa ma apuc acum de sezonul cinci, dar am auzit ca se termina destul de naspa, asa ca prefer sa tot aman, poate o sa ma uit in vara la el..

Maine trebuie sa merg la biblioteca sa returnez niste carti si as vrea sa imprumut cateva romane politiste, poate ceva de Agatha Christie :-? sau ceva horror gen Stephen King sau John Saul.

Ieri am aflat ca Editura Epica va publica Anna si sarutul frantuzesc de Stephanie Perkins si sunt atat de entuziasmata pentru ca imi doream mult sa citesc carte asta, sper sa poata fi precomandata cat mai curand. Observ ca multe din cartile care se afla pe lista mea de "must read" au fost achizitionate de catre editura Epica :).

Stati pe aproape pentru ca in curand vom orgniza un nou concurs :D.

Sa aveti o saptamana frumoasa! :*


4 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

Te felicit pentru initiativa si ideea acestui blog.
"Lumea exista pentru a se ajunge la o carte", spunea candva un mare poet francez...Ce minunata convingere si ce imperativa obligatie ca, daca lumea exista pentru a se ajunge la o carte, atunci si cartea, la randul ei sa existe pentru a se ajunge la o lume.

Alexandra C spunea...

NU CRED! :o A citit? Și i-a plăcut?!?!
Ești sigură că nu era un marțian cu coadă de pește costumat în profa ta? În fine, drăguță idee.
Am văzut și eu că la Editura Epica vor urma să se publice cărți foarte apreciate. Cred că deja sunt fan al editurii ăsteia. Succes săptămâna asta :*

MonicaE spunea...

Vrei sa te apuci de citit romane poliţiste? Ei bine, sfatul meu este să laşi Agatha Christie deoparte, deoarece nu ştiu cât de mult o să te prindă. Singura carte genială de la ea este "Zece negri mititei" şi pot spune că are şi tente de horror pe acolo. Mi-am dat cu parerea pentru că in domeniul asta, pot spune cu mâna pe inimă, că mă pricep. Văd banda de cărţi pe care le citiţi în aceste zile şi zic că aţi făcut niste alegeri super ;;) Ei bine, îmi pare rău dacă te-ai supărat că m-am bagat şi eu pe aici, doar că am încercat să fiu de ajutor :D Şi, pe această cale îţi mulţumesc de follow :*

Sandy spunea...

@Holy Sinner Multumesc :*
@Alexandra C Daaa, sunt sigura ca era profa :)))
@MonicaE iti multumesc si eu pentru follow :* nu m-ai suparat deloc, o sa iau in considerare sfatul tau si o sa incerc si alte romane politiste in afara de cele a lui Agatha Christie, dar totusi nu cred ca voi putea renunta la romanele ei :))

Trimiteți un comentariu