duminică, 3 februarie 2013

Sfarsit de saptamana #2

      A venit vremea si pentru cea de a doua postare in care povestim ce am facut in saptamana care a trecut . A fost  o saptamana obisnuita in care ca de obicei am ras peste  masura cu Sandy. Luni am fost la cor si am fost cam ''speriata'' :)) deoarece era foarte important pentru mine si inca nu eram obisnuita cu ideea si fata mea era la fel ca si in poza de alaturata :)) + ca m-a apucat rasul si m-am abtiunt admirabil, dar data viitoare o sa ma descurc mai bine :D. Joi am fost la  filarmonica ( abia  am asteptat deoarece  iubesc muzica <3 ) . Nu se putea sa nu ma apuce rasul . De obicei rad fara nici un motiv , apoi o apuca si pe Sandy rasul si ne radem fara sa stim de ce . Cred ca avem mici probleme....sper sa nu se agraveze in timp :)) .
     Sambata a fost ziua mea, am implinit 16 ani , deja ma simt mai batrana iar Alzheimer-ul incepe sa se agraveze :)) . M-am enervat rau de tot ieri, ceea ce m-a determinat sa imi sterg contul de facebook .... sa vad daca pot rezista doua saptamani fara sa intru pe facebook. In rest ca de obicei , ore , teme si pauzele in care ma distrez impreuna cu Sandy ( sora mea, colega mea de banca, prietena mea... :)) ) . Va doresc o saptamana interesanta si palpitanta !
    P.S. Cam aceea era fata mea luni cand am mers la cor si vineri la ora de latina :))

4 comentarii:

Bianca spunea...

La multi aaanni ( cu intarziere) !:)
Hehe,felicitari pentru faptul ca ti-ai sters contul de pe facebook,putini fac pasul asta :)))
Multumim,la fel!:D

Andreea Cohen spunea...

Multumesc pentru urare ! :)

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

La multi ani! <3 Stiu cum e la filarmonica, mereu rad la ceva prostesc :))

Andreea Cohen spunea...

Multumesc frumos :)

Trimiteți un comentariu