duminică, 17 februarie 2013

Sfarsit de saptamana #4

         Saptamana care a trecut a fost o saptamana obisnuita...Joi am iesit la ora 12 de la scoala , am mers cu Sandy la o piţă :)), unde am asteptat 30 de minute pana sa mancam . Luni am dat test la romana . In rest nu a fost o saptamana stresanta, si numai bine ca am scapat teafara si nevatamata de ora de latina... deoarece nu ne-a ascultat . Latina=marele meu cosmar . :))
         In rest nu am facut nimic special . Am ras foooooarte mult , impreuna cu Sandy , bineinteles. Si cam atat am facut saptamana care a trecut :-?? .
       Va doresc o saptamana palpitanta si interesanta !
 Nu uitati sa va inscrieti la concurul de Valentine's Day unde puteti castiga cartea Bloody Valentine !

2 comentarii:

Bianca spunea...

Şi la mine ora de latină e stresss total x_x :) .
Mulţumim ,la fel!:D

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Pizzaaaaaaaaaaa :3 Eu am mers vineri cu mama prin oraş şi n-am găsit NICI. O. PIZZERIE. Văd pe stradă numai când n-am poftă :)) Numai să cumperi câte o felie. Şi eu nu aveam ce face cu o amărâtă de felie, voiam o pizza întreagă :))
Şi tu să ai o săptămână frumoasă :*

Trimiteți un comentariu