sâmbătă, 23 februarie 2013

Sfarsit de saptamana #5


Imi cer scuze participantilor concursului cu premii ebook pentru ca nu am avut timp sa va trimit cartile, dar am avut o saptamana ORIBILA! (o sa vi le trimit zilele astea, cel tarziu luni sau marti!). Nu prea am avut timp de postat pe blog pentru ca am avut o gramada de invatat, teme, teste.. Trebuia sa dau in jur de 3-4 teste saptamana asta, dar pana la urma am dat doar unul.. si nu ma astept la o nota mai mare de 7.. Ih, urasc testele pe randuri! Miercuri trebuia sa dau test din Ion, dar pana la urma s-a anulat pe luni. Nu am citit nici macar jumatate din roman, probabil o sa citesc de cateva ori rezumatul de pe net, iar la test daca o sa-mi cada rezumatul vreunui capitol o sa improvizez in funcite de numele capitolului :)).

Dupa ce m-am chinuit mai mult de o ora sa retin un afurisit de text in latina (+traducerea in romana si inca vreo 3 citate) nu am mai dat test pentru ca profa “avea de lucru” asa ca am reprogramat testul pe ora viitoare + ca mai avem inca 4 citate in plus si cateva verbe de analizat..moooor!

Ieri am aflat ca la mine in scoala invata Taylor Lautner. Hehehe, de fapt e un tip care seamana destul de bine cu el. De aproape doi ani sunt in scoala asta si abia acum aflu asta!?  WTF =))




Zilele astea am inceput sa citesc “ A 16-a luna” de Kami Garcia si Margaret Stohl. Nu am reusit sa citesc foarte mult din ea, dar din cate am citit imi place mult. Weekend-ul viitor sper sa am timp sa ma uit si la film, pentru ca la cinema sigur nu ajung sa-l vad. Nu sunt prea multumita de cast, dar sper ca dupa vizionarea filmului sa-mi schimb parerea. Uitati aici trailerul: 


Saptamana viitoare se anunta si ea supraincarcata :| sper sa reusesc sa postez macar de cateva ori pe blog..

Nu uitati sa va inscrieti la concursul Bloody Valentine (click aici pentru a ajunge la concurs) mai aveti la dispozitie in jur de 12 ore. Castigatorul o sa-l anunt probabil luni pentru ca maine nu o sa am timp. Sa aveti o saptamana frumoasa! >:D<

3 comentarii:

Andreea Cohen spunea...

Oare de la cine sti tu ca esti in aceiasi scoala cu Taylro Lautner ? :)) Eu stiu deja ca invatam in aceiasi scoala de 3 ani :))

Anonim spunea...

Cat de tare! Sa ai un Taylor Lautner la tine in scoala!!!!^^ well si eu am un super good lookimg guy dupa care ma tot uit in scoala. Ar putea sa pozeze pentru o revista. Si eu vreau sa ma uit la film! Momentan si saptamana mea e oribila fiindca am primit o veste proasta asta seara. Apoi am numai teste. Well, poate avem mai mult noroc saptamana a viitoare sau cealalta. Hmm,pai e si Martisorul asa ca poate se nimereste ceva bun. :)

The Antiquarian. spunea...

Da, știu cum e cu testele..Așa într-o zi trebuiau să ne asculte la 3 obiecte, și nu ne-a mai ascultat la niciunul și când colo am fost ascultată la biologie la care nici măcar nu mă pregătisem, urăsc școala.. :O Ai un Taylor Lautner în școală ? Cât de taaare ! Eu vreau un tip care să semene cu un cântăreț dintr-o trupă.. Oricum, dacă îți place Taylor Lautner ai maare noroc ;).

Trimiteți un comentariu