sâmbătă, 16 martie 2013

Penguin readers

     Saptamana aceasta , la scoala s-a organizat o mica expozitie cu carti de limba engleza . De la manuale , culegeri pentru toate varsteele si clasele pana la carti si dictionare . Am avut noroc ca expozitia s-a tinut la etajul unde am eu clasa si in pauze a fost chiar multa lume sa vada si sa cumpere carti .
   Eu mi-am luat o carte de nivelul 5 , Stories of Detection and Mystery , by Agatha Christie and Others . Cartea are o coperta foarte frumoasa si in total are 9 povesti pline de mister si suspans . Eu una iubesc cartile de la Penguin Readers , cand le vad copertile cu cotoare portocalii nu ma pot abtine sa nu le rasfoiesc si s acumpar una . Acum citesc cartea '' The Mayor of Casterbridge'' de Thomas Hardy , tot de la aceasi editura ,  nivelul 5 .
      Pana acum am  doar 3 carti de la Penguin Readers . Va recomand sa cititi aceste carti deoarece e foarte bine ca sunt pe nivele , imbunatatesc limba engleza si vocabularul , sunt usor de carat in geanta de scoala si nu necesita mult spatiu , costa foarte putin ( eu le-am luat  cu 10 lei  doua dintre ele a treia nu imi amintesc cat a costat ) si sunt foarte bune deoarece te ajuta sa citesti carti ale mariilor scriitori rapid, acestea fiind repovestite in 6 nivele .

 Easystarts                 200 headwords
 Level 1                     300 headwords                         Beginner
 Level 2                     600 headwords                        Elementary
 Level 3                  1200 head words                        Pre-Intermediate
 Level 4                  1700 headwords                         Intermediate
 Level 5                   2300 headwords                        Upper-Intermediate
 Level 6                   3000 headwords                        Advanced

5 comentarii:

Unknown spunea...

Ce frumos ! ^^
Nu le poți face și poze ? :)
Apropo,în ce județ ești?
Editura are un fel de contract cu școala și etc. ?
Aș vrea să fie și la mine.:( .

Andreea Cohen spunea...

Pai du-te la librarie ca trebuie sa gasesti . Le-am luat si din librarie . Poti comanda de pe net . Editura nu cred ca are nici un contract , ca au mai venit cu astfel de carti si la scoala la care am fost in clasa a 9a . :) Incearca la librarie ca trebuie sa fie :)))

Unknown spunea...

Voi încerca,n-am mai auzit de editură ! :)

Unknown spunea...

Si eu am citit Oliver Twist de la editura asta. E adevarat ca sunt atragatoare...par carti de povesti pentru copii ! :)

Bianca spunea...

Buna!Am gasit un site pentru cine vrea sa comande de la Penguin Readers,si dupa parerea mea cred ca au toate cartile lor.Site-ul este: http://www.okian.ro/ iar acesta este modalitatea de transport impreuna cu costul transportului: http://www.okian.ro/shipping/index.php(cost 10 lei).Mie mi se pare convenabil...dar voua?

Trimiteți un comentariu