duminică, 3 martie 2013

Sfarsit de saptamana #6

   Saptamana care a trecut a fost obisnuita . Luni a fost ziua sorei lui Sandy si am mancat tort <3. Marti am mancat din nou tort , m-a ascultat la religie din cele  porunci si cam atat . In restul saptamanii nu s-a intamplat nimic interesant . Vineri am dat  test laaaaa : LATINA . Doamne ajuta ca am invatat si am stiut , am scris tot la test , sper sa iau 10 .
  In saptamana cealalta am fost racita si am stat doua zile acasa . Si luni , acum doua saptamani s-a intamplat ceva gen videourile de ras de pe youtube . Pe holurile scolii avem bancute si sunt destul de alunecoase . Si ma pun eu sa fug ( in idea sa alunec pe banca....) si imi iau avant , fug , alunec siiiii cad intre banci =)) . Pe hol erau cativa copii , si am inceput toti sa radem  ( asa imi trebuie daca nu pot sta linistita :)) ) . Ei bine asta a fost o intamplare amuzanta , noroc ca nu m-am lovit .
    Vineri am primit si am dat cateva martisoare cu ocazia venirii primaverii ( uneori ma cam deprima vremea asta frumoasa , sper sa fie doar astenia de primavara , sa treaca curand ) . Nu uitati sa va inscrieti la concursul organizat de noi , la care primiti ca si premiu cartea ''Clepsidra'' .
    Va doresc o saptamana interesanta si palpitanta !

1 comentarii:

natașa spunea...

Primăvară frumoasă!
Interesantă faza cu băncile. Cred că dacă te chinuiai, nu îți ieșea așa.

Trimiteți un comentariu