duminică, 17 martie 2013

Sfarsit de saptamana #8

       Saptamana asta a fost destul de stresanta si foarte obositoare . Luni am dat test la fizica , marti  la ora de religie ne-am uitat la un film psihologic , care mie una mi-a placut foarte mult si ma bucur ca domnul profesor ne-a pus sa ne uitam la film deoarece am vazut si o alta realitate decat cea pe care o vedem in fiecare zi . Filmul se numeste '' Binecuvantata fii, inchisoare '' si este un film romanesc care prezinta viata unei femei care este detinuta de catre securisti si care isi petrece 4 ani din viata in chinuri groaznice dar toate acestea o fac sa revina si sa creada mai mult in Dumnezeu . Miercuri am scapat ca prin urechile acului sa ma asculte la biologie ( cred ca de vreo 3 saptamani tot trebuie sa ma asculte pt ca nu am dat testul ) . Vineri am dat test la psihologie iar la de la ora de latina am scapat teafara si nevatamata ( din greseala am uitat caietul acasa si profa l-a vazut pe un coleg ca nu are caiet si i-a dat 2 la care intreaba ea : cine nu mai are caietul ?? , bine ca nu am ridicat mana ca poate primeam un 2 si eu )
. In rest 3 zile s-a tinut o expozitie cu carti in limba engleza  , la etajul unde am eu clasa asa ca in pauze era destul de multa aglomeratie ceea ce a fost interesant si ne-a mai scos din rutina , si eu mi-am cumparat cartea '' Stories of Detection and Mystery de Agatha Christie and Others , nivelul 5 cu 10 lei :)) .
    Cam asa a decurs aceasta saptamana , astept sa vina saptamana altfel deoarece cu siguranta vor fi activitati distractive . Mai jos va las linkul cu trailer-ul filmului despre care v-am vorbit mai sus , si chiar va recomand sa va uitati deoarece vă va face sa intelegeti ce inseamna o femeie adevarata , calea spre credinta si sa apreciem mai mult libertatea si dreptul la opinie de care beneficiem in  ziua de astazi si sa nu mai consideram o tragedie daca suntem pedepsiti sa stam fara internet, calculator sau telefon pentru cateva zile . Va doresc o saptamana interesanta si palpitanta !




2 comentarii:

Unknown spunea...

Ai avut o săptămână plină ! :)
Interesant filmul. ;)
Parcă Școala altfel începea pe 1 aprilie , nu ?

Andreea Cohen spunea...

Nu stiu cand incepe scoala altfel , stiu ca prin aprilie dar nu stiu sigur cand :))

Trimiteți un comentariu