luni, 4 martie 2013

Your opinion matters #3

     Cu totii avem zile in care ne temem de ceva . Vi s-a intamplat vreodata sa va doriti ceva foarte mult dar sa va fie frica sa faceti acel lucru ? In postarea a treia ''Your opionion matters'' vom vorbi despre curajul de a face lucruri pe care nu le-ai mai facut pana acum , si de a lua un lucru de la inceput si pe parcurs sa va placa acel lucru si sa invatati mai multe .
      Voi incepe eu , prin a ma ''prezenta'' si apoi voi avea nevoie de comentariile voatsre in care sa faceti acelasi lucru , sa fie un fel de exercitiu prin care ne evaluam si prin care sa ne dam semama de ceea ce am realizat pana in acest moment .
           Numele meu de ''scena'' este Andreea Cohen . Pentru cei care nu stiu IUBESC muzica ( si nu jafurile care se dau in ziua de astazi la televizor , pitipoance cantacioase cu buricele pe-a fara si jumatate goale ) . Sunt ''posesoarea'' :)) blogului Authentic Rock  . Genul de muzica ascultat de mine este in mare parte rock-ul dar imi place si muzica clasica si orice alt gen de muzica atat timp cat este de calitate . Cu vreun an in urma nu aveam absoult nici o legatura cu muzica, eram paralela . Intr-o zi m-am trezit sa ascult rock . Am prins gustul muzicii si de atunci nu m-am mai putut lasa . M-am apucat de blogging , de unde am invatat o multime de lucruri noi . Acum iau orele de muzica in serios si imi dau toata silinta cand vine vorba de muzica :)) .
     Asa ca multe lucruri sunt posibile daca va doriti cu adevarat si sunte-ti dispusi sa munciti pentru ele . Astept comentariile voastre , in care sa imi spuneti ce lucruri interesante si noi ati facut la viata vosatra , lucruri pe care nu credeati niciodata ca le veti putea face .

1 comentarii:

meduza spunea...

Eu sunt de obicei o persoana puternica, dar intru destul de des in panica. Cum vine asta? Pai, desi imi este teama, nu o arat :) Era o vorba: Doar curajul stie cat iti e de frica :) Frumos, nu? :) Imi este frica sa incerc lucruri noi, dar daca as avea ocazia, n-as ezita. De exemplu sa vina cineva la mine si sa-mi propuna sa ma arunc dintr-un avion. Da, as accepta. Pentru ca ador sa simt adrenalina :) Lucruri nebunesti nu prea am facut, sunt o peroana rationala, dar imi amintesc ca eram mica, si m-am dat intr-o banca rotitoare de la balci. Am crezut ca fac infarct, serios. Mi-a fost frica, dar a fost misto :)) Sau cand m-amm urcat pe cal. Nu ma simt in regula pe langa animale, asta incluzand cainii si pisicile (da, pisicile) daramite caii. Si totusi, m-am urcat pe cal 8-| Tremuram, si calaream :)) Da, chiulesc de la ore, la ocazii speciale, desi sunt copil constiincios de 10. Da, merg pe bicicleta cao nebuna, ca sa simt adrenalina. Da, fac o gramada de lucruri obisnuite care ma incanta, si prin simplitatea lor devin fascinante :)

Trimiteți un comentariu