duminică, 28 aprilie 2013

Jocurile foamei - 28 aprilie, ora 20:30, PRO TV


 Pentru cei care nu au apucat sa vada filmul sau vor sa il revada, astazi 28 aprilie, 2013 ora 20:30 pe PRO TV se va difuza prima parte a seriei Jocurile Foamei. Eu am tot amanat sa vad filmul, pentru ca vroiam sa citesc cartile iainte. Inca nu le-am citit pentru ca tot timpul cand megeam la biblioteca erau imprumutate, asa ca am hotarat sa ma uit prima data la film, iar apoi sa citesc cartile. Abia astept sa o vad pe Jennifer Lawrence, una din actritele mele preferate, in actiune :))


Vizionare placuta!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Nici eu nu am citit cartile dar asta e vad filmul intai :D multumim , si tie :*

Only Books spunea...

An văzut filmul, dar abia aştept să îl văd şi la TV... e foarte tare :)

Dee.

Trimiteți un comentariu