duminică, 21 aprilie 2013

Sfarsit de saptamana #13

E abia zece, dar eu mai am o gramada de lucuri de facut inainte de culcare, asa ca o sa fie o postare scurta si diferita decat celelalte. Nu are rost sa va povestesc in detaliu fiecare zi a saptamanii pentru ca au fost groaznice, dar las pozele sa o faca..

Luni: (prima zi de scoala dupa vacanta) nu am dormit toata noapte asa ca nu am mers la scoala, in rest m-am simtit oribil din cauza durerilor de cap si a frisoanelor. -.-

Marti

Miercuri: din nou profa de romana a demonstrat cat de gsjgfgkls e...

Joi

Vineri

Sambata

Duminica
= bad week!

Sper ca saptamana voastra a fost mai placuta decat a mea. Scuze ca nu postez pe blog in timpul saptamanii doar ca nu prea am timp si nici imaginatie.. :|
O saptamana frumoasa!

2 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mm, nici săptămâna mea n-a fost mai bună. Dar azi scăpăm de prima oră pentru că se dau simulările în şcoală şi sunt fericită =) Keep calm, dear, după rău vine bine. Întotdeauna! >:D<

Unknown spunea...

Saptamana asta B-L-A-C-H oribila de'a dreptu vai Doamne , de abia astept VACANTA .
PS: Eu deja visez la cea de vara !
PSS: hug ( i love hugs )
>:D<

Trimiteți un comentariu