marți, 14 mai 2013

Sfarsit de saptamana #16

   Saptamana ce a trecut a  fost o saptamana ok . Am dat teza la romana miercuri , in loc de marti . Au picat doua romane : Ultima noapte de dragoste , intaia noapte de razboi si Ion . Mie mi-a cazut Ion iar lui Sandy Ultima noapte... Per total a fost o saptamana destul de linistita , asa de incalzire si de acomodare dupa mini vacanta avuta.
   Vineri am plecat mai repede de la scoala pentru ca nu m-am simtit bine . In weekend am invatat pentru teza la istorie , pe care nu am dat-o astazi deoarece proful a trebuit sa plece mai devreme de la ora si o vom da joi . In acest moment am o stare de spirit foare prosata , sunt destul de nervoasa pentru ca nu imi sta bine parul =)) . Suna putin cam ....nici nu stiu cum s-o numesc dar trebuie sa il intind din nou .
    Cam atat s-a intamplat saptamana trecuta . Am intarziat putin cu postarea dar inaninte sa ma apuc de scris nu mai stiam nimic din saptamana ce a trecut si cand am avut vacanta .
    Mi-a venit o idee despre cateva postari care au ca si tema cartile care ne pot imbogati cultura generala in care va voi prezenta carti sau poate si reviste ( daca gasesc ceva bun ) si desigur is voi puteti sa lasati idei de carti sau  reviste care imbogatesc cultura generala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu