luni, 10 iunie 2013

Sfarsit de saptamana #20

    Mai doua saptamani de scoala si vacanta ! Saptamana care vine o sa fie o nebunie totala ! Teste peste teste , ascultari , proiecte si tot felul de alte chestii . Vineri am avut ultima ora de latina ....inainte de incheierea mediilor. Dintre toate profesiooarele de profa de latina imi era cel mai frica. In ultima vreme nu mi-a mai fost frica la latina , dar ultima ora trebuia sa fie EPICA. Incurcaturi peste incurcaturi , la fel ca si in filme. In fine , am trecut si peste ultima ora de laltina , mai una in care ne incheie mediile si GATA cu latina pentru tot restul vietii ( acuma ca am spus asta am simtit cum viata imi trece prin fata ochilor ...GATA cu latina pana la moarte si dupa....asta a sunat putin sumbru ) .
    In rest nu s-a mai intamplat nimic saptamana asta . Cea care vine este foarte stresanta si nu voi apuca sa postez nimic. Probabil in vacanta voi avea timp de prima postare serioasa dupa ceva timp. In weekend am fost plecata si am avut '' a good time'' :)) . Cu tezele am terminat , sper ca v-ati descurcat . Pana acum sunt multumita de note , mai trebuie sa ne aduca teza la psihologie ( era sa scriu latina ) .
     Deci cred ca voi fi foarte fericita saptamana viitoare kla ultima ora de latina <3 <3 <3. Adio latina , adio chin si frica ! :))
    Sa aveti o saptamana palpitanta si interesanta !

2 comentarii:

meduza spunea...

La mine, dimpotriva, ora de latina e cea mai relaxanta :)) Bafta saptamana viitoare :* >:D<

TheoRyaMarya spunea...

Buna! Leapsa cu top 3 carti de la mine! http://justmejustforever.wordpress.com/2013/06/16/top-3-carti-leapsa-de-la-lexy-d/

Trimiteți un comentariu