duminică, 16 iunie 2013

Sfarsit de saptamana #21


Every time I close my eyes, it's like a dark paradise. No one compares to you, but there's no you, except in my dreams tonight.

Astazi uitandu-ma pe blog, am observat ca tot ce am postat in ultimul timp au fost postarile legate de sfarsit de saptamana. Cand mi-am deschis blogul imi imaginam ca o sa fiu super activa, ca o sa am timp si de scoala, teme, blog, dar cu timpul mi-am dat seama ca nu e deloc o munca usoara. Am creat blogul din pasiunea pentru citit, nu pentru carti gratis sau alte chestii de genul. Au fost si momente in care am vrut sa renunt, dar totusi nu am renuntat. Vara asta vreau sa readuc blogusorul la viata! Recenzii, categorii noi, provocari si multe alte surprize :)))

Saptamana trecuta am citit "Ingerul Noptii" de Becca Fitzpatrick, o carte care, zic eu, merita citita. O sa incerc sa-i fac si o recenzie zilele care urmeaza. Momentan citesc "Casa de Sticla" primul volum din seria Vampirii din Morganville. Sincer, nu e asa cum ma asteptam sa fie. Nu-mi place deloc stilul autoarei. Oricum, o sa pun si recenzia ei pe blog.

Cam atat pentru azi, ne vedem maine! :D Pa-pa!

1 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

Iubesc aceasta piesa !
O vara minunata si mult spor in tot ceea ce faci !

Trimiteți un comentariu